Najzanimljivija priča novembra: Suknja od 850 i/ili 10 evra

Balenciaga peškir od 850 evra za manje od 10 evra? IKEA kaže – može! Svetske trendove diktiraju vodeće modne kuće koje su od svog imena napravile brend koji razne komade garderobe, obuće i aksesoara, naizgled sasvim obične, prodaje po neverovatnim ciframa.

Da sav besmisao leži u težnji ka dostizanju smisla dizajnerskih poduhvata svetskih brendova objasnila je IKEA, koja je sredinom novembra lansirala svoj specijalni peškir pod nazivom Vinarn.

Kompanija koja je kraljica reciprociteta između cene i kvaliteta dokazala je i da je marketinški mag. Na slici koju je plasirala u javnost kao promociju svog novog peškira u kolekciji nalazi se mladić koji nosi naočare za sunce, duks i pantalone, a kao šlag na tortu došao je peškir kojim je bio ogrnut…

Ni manje ni više nego specijalnim, a sasvim običnim peškirom od pamuka i viskoze, koji je na duhovit način prikazan kao aluzija na komad iz nove kolekcije marke Balenciaga – peškir-suknja.

Balenciaga peškir-suknju možete nositi na plaži, teretani, spa centru, ali i preko garderobe, na primer; pokazala se kao idealan modni detalj na skijaškom odelu, ili dok obavljate posao u bašti. 

Kakav bi to šlag bio bez višnje, ili trešnje po želji, na vrhu?

Na slici objavljenoj na njihovoj stranici našao se još jedan detalj koji je privukao pažnju. Plava torba koju je model držao u ruci predstavlja „Ikeinu” torbu za kupovinu, ali ona ima specifično značenje.  Naime, pre par godina Balenciaga je u svoju prolećnu kolekciju uvrstila i plavu torbu namenjenu za žene koje odlaze u veću kupovinu, na Balkanu poznatu i kao – ceger, koja je neodoljivo podsećala na Ikeinu torbu za kupovinu pod nazivom Frakta

Razlika je postojala u materijalu i stotinama hiljada evra, ali izgled je nesumnjivo bio veoma sličan. Taj slučaj kompanija IKEA iskoristila je za svoj marketing kroz dobro poznatu šalu na račun svog proizvoda, ali i proizvoda iz kolekcije pariske modne kuće.

Naravoučenije je – ukoliko se u vašem novčaniku nalazi višak novca u iznosu od 850 evra, izdvojte ga za potrebe kupovine ovakvog inovativnog komada garderobe, namenjenog za svaku priliku. Ukoliko, pak, nemate sreće sa zalutalim viškom novca, magazin „Student” vam predlaže putovanje do Ikee i pristupačnu, ali specijalnu marku Vinarn.

Piše: Kicara Mina

Izvor: lat.rt.rs; net.hr

Foto: Balenciaga

Leave a Reply

Your email address will not be published.