Predaja dokumentacije za smeštaj u studentskim domovima završena je 31. oktobra za studente prvog stepena studija, dok je studenti drugog i trećeg stepena mogu predati najkasnije 5. novembra.
O uslovima prijema i potrebnim dokumentima koja se predaju na matičnim visokoškolskim ustanovama, više na linku, a kako da rezervišeš svoje mesto u studentskom domu pročitaj u našem tekstu.
Preliminarna i konačna rang lista
Preliminarna rang lista biće objavljena ubrzo po isteku roka za konkurisanje na oglasnim tablama fakulteta odnosno odseka akademija.
Prigovore na preliminarnu rang listu će studenti moći da podnesu od dana njenog objavljivanja pa sve do petka, 15. novembra, dok će konačna rang lista biti objavljena u sredu, 20. novembra, na sajtu Ustanove (www.sc.rs), kao i na oglasnim tablama fakulteta/odseka akademija.
Raspodela mesta i useljenje
Raspodela mesta će se vršiti u periodu od 29. novembra pa do 6. decembra, na odsecima akademija/ fakultetima, pa je važno da studenti isprate obaveštenja matičnih visokoškolskih ustanova.
Useljenje je moguće već drugog dana po završenoj raspodeli, a najkasnije do petka, 13. decembra do 14 časova.
- Studenti koji nisu u mogućnosti da prisustvuju raspodeli, upute za useljenje mogu preuzeti u Službi smeštaja, ul. Đušina 5a, radnim danima u periodu od 8 do 15 časova, najkasnije do četvrtka 12. decembra, uz obavezan indeks i ličnu kartu
Napomena: Za useljenje u studentski dom studentima je osim uputa za useljenje, indeksa, lične karte, studentske kartice i obavljenog lekarskog pregleda neophodna i potvrda visokoškolske ustanove, potpisana od strane odgovornog lica, finansira iz budžeta Republike Srbije.
Student koji se ne useli do predviđenog roka gubi pravo na smeštaj u 2024/25. akademskoj godini!
Za sve druge informacije ili moguće nejasnoće studenti se mogu obratiti Službi smeštaja Ustanove radnim danima od 8 do 15 časova na adresi Đušina 5a u Beogradu ili na brojeve telefona: 011/334-0043 i 011/334-0324.
Piše: Milica Kuridža
Izvori: Studentski centar Beograd
Leave a Reply