IKEA Srbija nedavno je pokrenula inicijativu pod nazivom ,,eTalent Factory” sa željom da se kroz program plaćene stručne prakse približi studentima završnih godina na dodiplomskim i poslediplomskim studijama i pruži im mogućnost usavršavanja u oblasti internet poslovanja u trajanju od 12 meseci.
Studenti će imati priliku da se, uz pomoć svojih dodeljenih mentora i kroz praksu, savete i treninge, usavrše na ličnom i profesionalnom planu i da nakon godinu dana postanu veb i digital specijalisti. Prednost je i radno okruženje, svakodnevna komunikacija sa ljudima različitih kultura, jezika i znanja. Od svih zainteresovanih studenata očekuje se da govore engleski jezik, da imaju veštine analize, sposobnost rešavanja problema kao i da poznaju digitalne medijske kanale, bez obzira na kom fakultetu studiraju. Takođe, svi zainteresovani treba da imaju neko znanje o SEM oblasti.
Prezentacija programa je u četvrtak 13. jula u Svečanoj sali Tehnološko-metalurškog fakulteta, Karnegijeva 4. sa početkom u 17č.
Promotivno video “eTalent Factory” .https://www.youtube.com/watch?v=h-X5FIuhW7k
,,Želeli smo da postanemo deo IKEA tima jer upravo sada postoji jedinstvena prilika da se razvijamo uporedo sa IKEA Srbija.” , kaže Jelena Vorkapić, studentkinja završne godine Visoke škole strukovnih studija Beogradska politehnika koja je već četiri meseca na stručnoj praksi u IKEA Srbija.
Radno vreme je pet dana u nedelji, 8 sati dnevno. Međutim, svi studenti na stručnoj praksi plaćeni su po satu i imaju pravo da odsustvuju sa posla kada god im je potrebno zbog obaveza. Pored toga, svakodnevno je na raspolaganju i sto za stoni tenis, fudbal, pikado kao i kantina sa voćem, kafom i slatkišima.
,,Zaposleni u IKEA lako prihvataju nove ljude i poštuju različitosti. Bez obzira na to da li ste student ili imate radno iskustvo, prilike su za sve iste i veštine se usmeravaju u pravom smeru. Nadamo se da ćemo naše iskustvo i dosadašnje stečeno znanje moći da prenesemo i novim talentima. ” , kaže Nevena Životić, student Visoke škole strukovnih studija Beogradska politehnika.
Luka Bogosavljev, student završne godine u Visokoj ICT školi, sada deo IKEA tima, kaže da je njihov zadatak da sve proizvode i informacije učine dostupnim, jer svaki posetilac predstavlja potencijalnog kupca. ,,Kao deo Customer Experience (CX) sektora brinemo da svaki posetilac IKEA sajta ima lak i jednostavan pristup željenim informaijama o proizvodima i uslugama. Bavimo se uređenjem veb sadržaja, održavamo konstantnu dostupnost potrebnih informacija i vršimo veb analizu u cilju mogućih poboljšanja. ”, dodao je Luka.
Svi zainteresovani studenti treba da pripreme YouTube video u kojem će reći nešto više o svojoj motivaciji da učestvuju u ovom programu i u kojem će predstaviti svoje interesovanje za oblast veb i digitalnog poslovanja, ali i uređenja prostora.
Link ka YouTube video materijalu treba da pošalju na etalent.factory.rs@ikea.com .
Leave a Reply